Masz przed sobą uporządkowanie skrajnie zaniedbanego domu i nie wiesz, od czego zacząć? Rozważ zatem skorzystanie z profesjonalnego sprzątania zaniedbanych mieszkań w Rudzie Śląskiej. Usługa ta obejmuje wywóz i utylizację zbędnych przedmiotów, usuwanie zanieczyszczeń, a także wykonanie prac dezynfekcyjnych. Chcesz wiedzieć więcej? Przeczytaj poniższe informacje.

Co sprzątamy w ramach usługi porządkowania obiektów zaniedbanych w Rudzie Śląskiej?

Przyjmujemy zlecenia od firm i od osób prywatnych. Możemy świadczyć usługi w takich miejscach, jak:

  • sanatoria,
  • domy opieki,
  • zakłady pogrzebowe,
  • urzędy,
  • szkoły,
  • lokale gastronomiczne,
  • hurtownie,
  • hotele,
  • pensjonaty,
  • biura.

W domach i mieszkaniach prywatnych możemy zająć się uporządkowaniem strychu, altany, pomieszczeń gospodarczych, garażu lub piwnicy. Sprzątamy także zaniedbane podwórka i balkony, które na koniec zabezpieczamy mocną siatką.

Sprzątanie zaniedbanego mieszkania w Rudzie Śląskiej - montaż siatki na balkonie

Jeśli w ramach sprzątania mieszkania zaniedbanego wykonujemy także czyszczenie balkonów, w ramach dodatkowej usługi możemy podjąć się montażu specjalnej siatki, chroniącej m.in. od ptasich zanieczyszczeń.

Na jakiej podstawie określamy ceny usługi sprzątania po zbieractwie w Rudzie Śląskiej?

Sprzątanie mocno zaniedbanego domu wymaga zupełnie innego charakteru pracy, niż dzieje się to w przypadku klasycznych porządków. Dlatego też, aby dokładnie wycenić koszt naszej pracy, musimy wziąć pod uwagę takie czynniki, jak:

  • liczba kontenerów z odpadami,
  • rodzaj i ilość wykorzystanych środków,
  • odkażanie przedmiotów wartościowych,
  • zrywanie podłóg,
  • skuwanie tynku ze ścian,
  • osuszanie zalanych pomieszczeń,
  • usuwanie grzybów i pleśni,
  • czas pracy,
  • ilość miejsc do sprzątania,
  • poziom zniszczeń.

Jedną ze zmiennych jest również to, że nie przy każdym zleceniu musimy brać pod uwagę wszystkie wymienione wyżej czynniki.

Skontaktuj się z nami i uzyskaj indywidualną wycenę na sprzątanie mieszkania zagraconego w Rudzie Śląskiej – zadzwoń:

Jakie dokumenty wystawiamy na zakończenie prac?

Naszym klientom wystawiamy następującą dokumentację:

  • paragon lub fakturę,
  • kartę odpadów,
  • protokół dezynfekcji,
  • zaświadczenie dla sanepidu,
  • certyfikat jakości usługi,
  • bezterminową gwarancję na wykonane usługi.

W sytuacji, gdy nasi klienci wyrażają na to zgodę, fotografujemy wykonane przez nas realizacje i przedstawiamy naszym klientom do wglądu.

Sprzątanie po zbieraczu w Rudzie Śląskiej – przykładowa realizacja

Lokalizacja: ul. Jankowskiego, Ruda Śląska

Data realizacji: 17.09.2017

Opis zlecenia: W przypadku tego wezwania do sprzątania mieszkania zaniedbanego w Rudzie Śląskiej, otrzymanego na numer: +48 725 392 578, podjęliśmy się przede wszystkim usunięcia wszystkich zbędnych przedmiotów i przeprowadzenia ozonowania. W ten sposób zlikwidowaliśmy nieprzyjemne zapachy i dokładnie odkaziliśmy każdą powierzchnię.

Czas realizacji usługi: 9 godzin

Ozonowanie w ramach sprzątania mieszkania zaniedbanego w Rudzie Śląskiej

Ozonowanie to usługa często realizowana podczas sprzątania mieszkań zaniedbanych lub melin w Rudzie Śląskiej, bo pozwala na pozbycie się wszelkich niebezpiecznych dla zdrowia, a nawet życia, patogenów.

Kiedy samodzielne sprzątanie nie będzie dobrym pomysłem?

Poniżej przedstawiamy najważniejsze powody, dla których samodzielne porządkowanie zaniedbanego domu nie będzie najlepszym rozwiązaniem.

  • Tragedia w miejscu zlecenia. Jeśli w domu, jaki ma być poddany sprzątaniu, doszło do zbrodni, wówczas przebywanie na miejscu może wywołać silną traumę.
  • Niebezpieczne toksyny. Procesy rozkładu, jakie następują na skutek podrzucania odpadów, a także wskutek bytowania na miejscu gryzoni i szkodników, mogą uwalniać o otoczenia toksyny, których wdychanie grozi poważnym zatruciem.
  • Brak odporności na przykre wonie. Prace porządkowe potrafią trwać przez długie godziny, dlatego też nasi pracownicy zakładają na ten czas szczelne kombinezony ochronne.
  • Ryzykowny kontakt ze szkodnikami. Przebywając w skrajnie zaniedbanym miejscu, narażamy się na styczność z myszami, szczurami i karaluchami, przenoszącymi groźne choroby.
  • Ewentualne skaleczenia i zakażenia. W zaniedbanych domach nierzadko znajdują się rozbite przedmioty, używane strzykawki. Nawet przypadkowy, drobny kontakt z nimi jest potencjalnie ryzykowny dla zdrowia, a nawet życia.

Jeśli potrzebujesz specjalistów od sprzątania melin i zaniedbanych lokali z Rudy Śląskiej – zadzwoń: +48 725 392 578

Sprzątanie mieszkań zaniedbanych w Rudzie Śląskiej przez techników Vector – opinie

16.07.2017

Po latach obserwowania, jak mieszkanie mojego ojca tonie w śmieciach, zdecydowałem się na usługę sprzątania po zbieractwie, a firma Vector wykonała niesamowitą pracę. Przywrócili porządek i organizację, dając nam nową szansę na harmonijne życie.

Opinia Google

 

 

24.05.2021

Nie potrafiłem znaleźć sposobu na sprzątanie mocno zagraconego mieszkania, dopóki nie skorzystałem z usług firmy Vector. Ich technicy nie tylko przywrócili mi przestrzeń, ale zadbali także o dezynsekcję, bo wszelkie robactwo zaczęło stanowić problem także dla sąsiadów.

Opinia facebook

 

 

Opinie o usługach firmy Vector - sprzątanie mieszkań zaniedbanych województwo łódzkie

Najczęściej zadawane pytania od mieszkańców Rudy Śląskiej o sprzątaniu po zbieractwie – FAQ

1. Kiedy mówimy o zaniedbanym mieszkaniu?

Z zaniedbanym mieszkaniem mamy do czynienia w sytuacji, gdy nie jest możliwe zwykłe, codzienne funkcjonowanie. Na miejscu pojawiają się szkodniki i insekty, na ścianach nierzadko widać pleśń, występują liczne, trudne do usunięcia plamy, wokół pełno jest śmieci i odchodów zwierząt.

2. Ile trwa pełne sprzątanie mieszkania zagraconego w Rudzie Śląskiej?

Czas pracy zależy praktycznie niemal od tych samych kryteriów, co koszty sprzątania. Tutaj doliczamy jednak dodatkowe 12 godzin, aby mieć pewność, że wszelkie opary z wykorzystanych podczas czyszczenia środków, zdążyły się w pełni ulotnić. Ma to na celu zapewnienie pełnego bezpieczeństwa podczas dalszego użytkowania dla ludzi i zwierząt.

3. Jakie działania podejmujemy w celu zapewnienia bezpieczeństwa sobie i ew. sąsiadom podczas sprzątania?

Na czas wykonywania prac prosimy lokatorów o opuszczenie domu, po czym znakujemy teren. W trakcie wykonywania prac zakładamy specjalne kombinezony ochronne i prosimy klientów o zabezpieczenie zwierząt przed wejściem na teren prac. Czasem zdarza się, że skala prac jest na tyle duża, że musimy ewakuować również sąsiadów. Po powrocie do domów upraszamy o dokładne wietrzenie pomieszczeń przez m.in. 12 godzin.